Sjef Bekkers overleden

16 april 2018

Voetbalvereniging Gemert werd afgelopen weekend geconfronteerd met een zeer droevig bericht. Sjef Bekkers, al vele jaren nauw betrokken bij onze club, is zaterdagavond laat overleden. Zondagmiddag speelde Gemert 1 daarom met rouwbanden om en werd voor aanvang van het duel met Jong FC Den Bosch een minuut stilte in acht genomen.

Sjef Bekkers heeft zich op vele manieren ingezet voor de zwartwitten. Zo was hij vele jaren jeugdleider- en trainer en was hij de voorbije jaren lid van de onderhoudsploeg van vv Gemert. Ook bij evenementen zoals het jaarlijkse Bourgondisch Voetbaltoernooi kon de voetbalclub altijd op hem rekenen.

We wensen de familie van Sjef heel veel sterkte toe bij het dragen van dit grote verlies. Gecondoleerd.