Roel van Linschoten naar Amerika

24 mei 2016

Roel van Linschoten, speler van Gemert A1, vertrekt deze zomer naar Amerika in het kader van het programma KingsTalent.

Afgelopen januari hield deze organisatie een ‘showcase’ op sportpark Molenbroek. Gescoute spelers uit het hele land konden zich in de kijker spelen van Amerikaanse universiteitscoaches. ’s Ochtends werd getraind, ’s middags stond een wedstrijd gepland.

KingsTalent geeft studenten de kans op een ‘life changing experience’, een levensveranderende ervaring. Met persoonlijke begeleiding helpt KingsTalent getalenteerde student-sporters hun droom te verwezenlijken door te gaan studeren en sporten aan een college of university in de Verenigde Staten.

In totaal gaan vanuit deze organisatie komende zomer vijftien voetballers (sters) naar Amerika, onder wie dus Beek en Donkenaar Roel van Linschoten, die heeft getekend voor Olivet Nazarene University, Bourbonnais, een voorstad van Chicago.

Wij wensen hem vanaf deze plek veel succes!