Ralf Kemper verlengt, Dennis Groen neemt afscheid

1 februari 2019

Opnieuw is er nieuws vanuit de Technische Commissie van vv Gemert. Deze week is er een akkoord bereikt met Ralf Kemper, die ook volgend seizoen het zwartwit over de schouders trekt. De aanvaller maakt sinds het seizoen 2015-2016 deel uit van de selectie en wordt daarin elk jaar belangrijker. Hij begint komende zomer aan zijn vijfde jaar bij de hoofdmacht.

De wegen van Gemert en Dennis Groen scheiden aan het einde van dit seizoen, zo is in goed overleg besloten. De middenvelder kwam anderhalf jaar geleden over naar Gemert vanuit sv Deurne. Op dit moment kampt Dennis met een knieblessure, die hem voorlopig nog uit de roulatie houdt.

De twaalf spelers die verlengd hebben voor volgend seizoen: Bono Barten, Bram Jacobs, Kees Brugmans,  Lars Teuben, Jori Vermeulen, Jens Leijten, Joost Habraken, Coen Brouwers, Willem den Dekker, Sander Vereijken, Thijs van Pol, Ralf Kemper.