Oud-voorzitter Tinie van Dalen overleden

24 maart 2019

Tot onze grote schrik en droevenis bereikte ons zaterdag het bericht dat Tinie van Dalen, oud-voorzitter van vv Gemert, plotseling is overleden. Tinie is 64 jaar geworden.

Met Tinie verliest onze club een prominent lid. Tinie werd vorig jaar gehuldigd voor zijn 25-jarig lidmaatschap van vv Gemert. Hij maakte vele jaren deel uit van het bestuur van de club. Eerst als secretaris, later als voorzitter. Hij trad als voorzitter aan in 2003 en droeg de hamer in 2006 over.

Wij wensen José en de kinderen en alle familieleden en vrienden heel veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.

Het eerste elftal van vv Gemert speelde zondag met rouwbanden om. Ook werd een minuut stilte in acht genomen voor aanvang van de wedstrijd.
Tinie als voorzitter van vv Gemert (2005)

Tinie door de huidige voorzitter Carlo Hazenveld gehuldigd met 25 jaar lidmaatschap (2018).