Ook Nissan-auto lucht in bij Brabantse Ballonfeesten!

27 augustus 2018

Komend weekeinde, op zaterdag 1 september en zondag 2 september, worden de Brabantse Ballonfeesten gehouden. Decor is sportpark Molenbroek in Gemert. De organisatie is in handen Rotary Gemert-Bakel-Laarbeek ism voetbalvereniging Gemert.

Al eerder werd bekend dat de blikvanger op zondag de ‘Vincent van Gogh’-ballon is. Ook op zaterdag is er een ‘special shape’, dan gaat de Nissan Micra de lucht in vanaf de velden van vv Gemert.

Bent u op zoek naar een leuk cadeau? Wilt u als ondernemer uw personeel verrassen of een zakenrelatie in de bloemetjes zetten? Dat kan! Het is nog mogelijk om een ballonvaart te boeken voor komend weekeinde. Kijk op de site www.brabantseballonfeesten.nl voor alle informatie en het aanmeldformulier. U weet: met de ‘aankoop’ van een ballonvaart helpt u zorgvuldig geselecteerde goede doelen!

Zowel zaterdag als zondag kiezen vele ballonnen het luchtruim vanaf sportpark Molenbroek. Daaromheen is er veel amusement: live-muziek, een hapje en een drankje, dansoptredens en voor de jeugd veel vertier, zoals luchtballonnen. Ook is er een loterij, waarbij je voor één euro al kans maakt op een ballonvaart en tal van andere leuke prijzen. Ook gaan er modelballonnen de lucht in, is er een inloopballon en worden demonstraties gehouden met een op afstand bestuurbaar vliegtuigje.

De entree is gratis! Graag tot zaterdag- en/of zondagavond. Op beide dagen start het programma om 17.00 uur.