Succesvol online adverteren met vv Gemert!

19 mei 2016

Als (potentiële) sponsor van onze vereniging biedt vv Gemert, in samenwerking met SponsorVisie, u nieuwe mogelijkheden op het gebied van adverteren. Op deze nieuwe website van de club kunt u uw doelgroep eindelijk echt bereiken!

Meer resultaat door actieve benadering

Om uw verkoop en naamsbekendheid te stimuleren kunt u in het SponsorPortaal uw producten en diensten onder de aandacht brengen met bijvoorbeeld een aanbieding. Aanbiedingen zorgen dat mensen graag een kijkje in de digitale omgeving nemen en u hierdoor beter leren kennen.

Een aanbieding heeft tot vijf keer meer impact dan een bedrijfslogo!

U kunt u bedrijfslogo zelf vervangen door acties die uw doelgroep prikkelen. U kunt campagnematig werken en uw resultaten volgen.

Elke sponsor een eigen webwinkel!

Via het SPonsorPortaal kunt  u uw producten en diensten direct onder de aandacht brengen en verkopen, ook als u geen webwinkel heeft.

Eenvoudig beheersysteem!

Door een eevnoudig beheersysteem kunt u op ieder moment uw eigen actie vernieuwen. Hierdoor wordt uw sponsoring actief!

Interesse?

Neem conact op met Gerco Vervenne: 06 22405703 of sponsoring@vvgemert.nl