Oefenwedstrijd tegen Helmond Sport gaat niet door

18 juni 2019

De oefenwedstrijd tegen Helmond Sport, die gepland stond als opening van de voorbereiding op zaterdag 13 juli, gaat niet door. Dat is gebeurd op initiatief van Gemert. Het seizoen heeft vanwege de nacompetitie langer geduurd en de derde divisie begint eerder dan de hoofdklasse. Door de afzegging kan de selectie voldoende rust pakken voordat de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint.

Voor Gemert begint op dinsdag 23 juli met de eerste training. De eerste oefenwedstrijd staan nu gepland voor zaterdag 27 juli. Dan komt Jong FC Den Bosch op bezoek op sportpark Molenbroek. Aanvang is 15.00 uur.

Het oefenprogramma dat hieronder staat, is onder voorbehoud. Doordat Gemert is gepromoveerd, is de ploeg ook verzekerd van deelname aan de kwalificatierondes van het hoofdtoernooi van de KNVB-beker. Loting, data en tijdstippen van die wedstrijden worden later bekend en kunnen van invloed zijn op het programma.

Zaterdag 3 augustus, 17.00 uur: UDI’19-Gemert (Odiliapeel)

Zaterdag 10 augustus, 17.00 uur: Dongen-Gemert

Zaterdag 17 augustus, 14.30 uur; Achilles Veen – Gemert