Nogmaals afscheid van Erik van Dijk

4 september 2016

Voorafgaand aan de wedstrijd van Gemert 1 tegen DESO nam de aanhang van vv Gemert nogmaals kort afscheid van Erik van Dijk. Voor de Gemertse routinier, vele jaren een vaste waarde in het vaandelteam, werd aan het einde van vorig seizoen al een speciale afscheidswedstrijd georganiseerd. Die verliep niet helemaal naar wens, omdat de hoofdrolspeler zelf al na enkele minuten met een gebroken vinger naar het ziekenhuis moest en zich pas vele uren later weer op het sportpark kon melden.

Om die reden nam voorzitter Carlo Hazenveld zondagmiddag nog even kort het woord om Erik van Dijk te bedanken voor zijn vele verdiensten voor Gemert. Van Merian Roijakkers kreeg de middenvelder/aanvaller een bloemetje overhandigd.

ERIK BEDANKT!