Nieuwe inrichting fietsenstalling; oproep aan alle leden

28 oktober 2016

De afgelopen dagen is hard gewerkt aan een nieuwe inrichting van de fietsenstalling bij de ingang van het sportpark van vv Gemert. De club heeft nu meerdere vakken gemaakt, met elk een eigen ingang. Dit moet een verbetering zijn ten opzichte van de oude situatie, waarin fietsen vaak lukraak werden geplaatst, waardoor er met name op zaterdagen geen doorkomen meer aan was.

vv Gemert roept de leden op om de rijwielen netjes te plaatsen, ook denkend aan de andere gebruikers. Vanuit de club zal daar ook op gelet worden.

Ook is het niet de bedoeling dat fietsen buiten het toegangshek, dus aan de zijde van de parkeerplaats, worden gestald! Dit is belangrijk om veiligheidsredenen en een uitdrukkelijk verzoek dat bij de club is neergelegd. De toegang moet te allen tijde vrij zijn voor hulpdiensten, zoals ambulance en brandweer.

We hopen op jullie medewerking!