Verenigingsdag als afsluiting seizoen junioren; geef je op!

22 mei 2018

Beste trainers en leiders van alle jeugdelftallen,

Anders dan in voorgaande jaren hebben wij als vv Gemert besloten om dit jaar het voetbalseizoen voor alle jeugd gezamenlijk  af te sluiten en wel op zondag 17 juni van 10.00 uur tot 14.00 uur. Hierbij is er gelegenheid voor het spelen van ouder-kind-wedstrijden, wat voorheen door de week werd gedaan, en organiseren we een zeskamp waarbij je als individu of als team kunt deelnemen. Daarnaast is er de mogelijkheid om onder het genot van een drankje en een hapje het seizoen op een gezellige manier af te sluiten.

Wij verzoeken jullie om binnen jullie teams te inventariseren wie er mee willen doen en ons dit z.s.m. laten weten.

Je kunt dit doen door een mail te sturen naar jeugdzaken@vvgemert.nl of door het bijgevoegde formulier in te vullen en op het wedstrijdsecretariaat in te leveren.

Wij hopen op een grote opkomst!

Met vriendelijke groet,

Frans van Lierop