Netwerken en gezelligheid bij Gemert Verbindt

7 september 2017

Sinds een aantal jaren zoeken de businessclubs van Blauw Geel’38, UDI’19, O.S.S.’20, sv TOP en vv Gemert elkaar op. Elk jaar wordt per toerbeurt een uitgebreid netwerkevenement georganiseerd. UDI’19 (2015) en O.S.S.’20/sv TOP (2016) waren al aan de beurt geweest, dit jaar was vv Gemert gastheer. Zo vond afgelopen zaterdag ‘Gemert Verbindt’ plaats, een dag waar zakelijk netwerken en gezelligheid hand in hand gingen.

De sponsorcommissie van vv Gemert had een interessant programma samengesteld. ’s Middags kwamen de ondernemers die zich hadden ingeschreven bij elkaar bij Time Out. Na de ontvangst werd het gezelschap van ruim 160 deelnemers in groepen verdeeld.

De deelnemers woonden een lezing bij van Paul de Koning, directeur/eigenaar van het snelgroeiende bedrijf KingsTalent, dat talentvolle, jonge Nederlandse voetballers probeert te linken aan Amerikaanse en Canadese colleges. Een boeiend betoog, waarin sport, commercie en opleiding/onderwijs samenvloeiden. Ook kregen alle gasten een uitgebreide rondleiding door Time Out, een ‘kijkje in de keuken’ van het grote uitgaanscentrum.

Aan het einde van de middag verkaste de businessclubleden naar het sportpark, waar de tweede dag van het Gemerts Ballonfestijn op het punt van beginnen stond. Gezamenlijk werd aanschouwd hoe de ballonnen, waaronder de gigantische ‘motorracer’, opstegen vanaf de velden van vv Gemert.

Tegen half acht, toen de laatste ballon aan de einder was verdwenen, werd iedereen verwelkomd in de tent, die speciaal voor Gemert Verbindt op de sponsorparkeerplaats was geplaatst. Daar werd het buffet geopend door burgemeester Michiel van Veen. Daarna werd nog enkele uurtjes gezellig nageborreld met muzikale omlijsting van entertainer Pâl van den Hoogen.