Maatschappelijke Stage bij vv Gemert

5 oktober 2017

Ook binnen vv Gemert  is het mogelijk om je maatschappelijke stage te lopen. Er zijn vele mogelijkheden in wat je binnen de vereniging kan doen, bijvoorbeeld scheidsrechter zijn bij de JO11/JO10, helpen bij een training bij een van de jongere teams, de terreinmeester helpen, er zijn een paar plaatsen beschikbaar bij de vv Gemert Voetbaldagen, meehelpen in de sportkantine…..of misschien heb je zelf een ander idee, ook dat horen we graag.

Om deze stage goed gekeurd te krijgen vanuit het Commanderij College moet alles verlopen via Mirjam Sanders, coördinator JO11/JO10. Mirjam is zaterdag 7 oktober van 9.00 tot 12.00 aanwezig op het wedstrijdsecretariaat. Als je met je papieren van school komt, kan het meteen vastgelegd worden. Kun je zaterdag niet dan kun je contact opnamen via de app; 06 27270931.