Lunenburg Administratie- en Advieskantoor nieuw bc-lid!

14 september 2017

Voetbalvereniging Gemert verwelkomt Lunenbrug Administratie- en Advieskantoor in Veghel als nieuw lid van de businessclub. De sponsorcommissie kijkt uit naar een langdurige en prettige samenwerking.

Lunenburg staat voor de complete verzorging van administraties voor het midden- en kleinbedrijf Jaarrapporten, belastingzaken, salarisadministraties, begrotingen en prognoses; Lunenburg ontlast ondernemers van deze belangrijke taken.

Op een persoonlijke en informele manier zorgt Lunenburg Administratie- en Advieskantoor voor kwaliteit. Niet slechts als administrateur, maar ook als sparringpartner. Door als klankbord naar de ondernemer toe te fungeren, is de ondernemer in staat om zijn bedrijf, indien en waar nodig, tijdig bij te sturen. Lunenburg stelt zich ten doel dat klanten niet voor (financiële) verrassingen komen te staan.

Sinds 1999 is Lunenburg lid van de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen, kortweg NOAB. Na jaren voorzitter van de regio NOAB Groot-Zuid te zijn geweest heeft Pierre Lunenburg in 2013 de hamer neergelegd en is als afgevaardigde toegetreden in de nieuwe Ledenraad. Daarnaast is hij benoemd tot lid van Verdienste bij de NOAB.

Tevens is Lunenburg aangesloten bij het Register Belastingadviseurs, in de wandelgangen ook wel RB genoemd. Deze organisatie is een beroepsvereniging voor belastingadviseurs.

Lunenburg is als bedrijf gecertificeerd om volgens de nieuwste methode (SBR) alle communicatie naar overheden en ook banken te verzorgen.

U vindt Lunenburg Administratie- en Advieskantoor op:

De Amert 416
5462 GH Veghel