Gemert 1 op eigen veld tegen Chevremont

14 december 2016

Terwijl voor veel amateurvoetballers de winterstop al is begonnen, staat er voor Gemert 1 nog één duel op het programma. Komende zondag (18 december) speelt Gemert de laatste wedstrijd van 2016 thuis tegen vv Chevremont.

vv Chevremont, opgericht in 1910 en afkomstig uit de wijk Chevremont in Kerkrade, kende vorig seizoen het beste seizoen uit haar historie. De ploeg legde beslag op het kampioenschap in de eerste klasse D en won de districtsbeker Zuid 2 door in de finale UDI’19 terug te wijzen met 0-2. Door deze winst mocht de ploeg dit seizoen ook uitkomen in het toernooi om de KNVB beker, waarin het in de voorronde met 2-1 verloor van ASWH. Chevremont kent een grote historie in het Zuid-Limburgse amateurvoetbal en bracht een aantal bekende voetballers voort, van wie Willy Brokamp (MVV), Ger Senden en Rene Trost (Roda JC) de bekendste namen zijn.

Winst op Chevremont zondag betekent dat de bovenste plaatsen op de ranglijst in zicht blijven. Kom onze zwartwitten dus aanmoedigen. De wedstrijd op sportpark Molenbroek begint zondag om 14.30 uur.

Ook na afloop blijft het nog lang gezellig in de kantine. Lees dit bericht.