Laatste Horde voor Gemert op weg naar bekerfinale

1 mei 2017

Dinsdagavond speelt Gemert op sportpark Kranenmortel in Deurne – Zeilberg de halve finale in de districtsbeker Zuid 2 tegen ZSV. Het duel tegen de Zeilbergse Sport Vereniging is voor Gemert de laatste horde op weg naar de finale op 21 mei in het Noord-Limburgse Panningen

Gemert zal zich moeten instellen op een lastig avondje. Het in 1954 opgerichte ZSV komt sinds seizoen 2015/2016 uit in de eerste klasse D en heeft zich daarin ontwikkeld tot een ploeg waarmee terdege rekening wordt gehouden. Zo versloeg ZSV twee geleden nog grote broer en aartsrivaal sv Deurne op eigen veld met 0-3.

Gemert zal dinsdagavond te maken krijgen met een tot op het bot gemotiveerde tegenstander. Immers, het bereiken van de bekerfinale voor het eerst in haar historie zou voor de eersteklasser een unieke prestatie zijn.

Gelukkig zijn onze zwartwitten de laatste weken weer in betere doen en wanneer de ploeg dinsdagavond haar gebruikelijke niveau weet te halen  moet Gemert in staat worden geacht om deze lastige klip te omzeilen.

Voor  onze aanvoerder Mark van Dijk zou het natuurlijk prachtig zijn om met een bekerfinale afscheid te nemen. Reden temeer voor Gemert om alles uit de kast te halen tegen ZSV.

Het duel op sportpark Kranenmortel Kranenmortelseweg 6 A in Deurne -Zeilberg begint dinsdagavond om 19.00 uur. De entree is gratis