Knallende openingsavond BVT’18 met biercantus

7 juni 2018

Vrijdag 22 juni is het zover, dan is de aftrap van de vierde editie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi bij Voetbalvereniging Gemert. Op sportpark Molenbroek draait het op 22, 23 en 24 juni drie dagen lang om feest, voetbal en muziek. Op de vrijdagavond wordt het weekend feestelijk ingezet met een Biercantus in de grote feesttent op de parkeerplaats van de voetbalclub.

De organisatie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi wil iedereen uit Gemert en omstreken van harte uitnodigen om de openingsavond gezellig mee te vieren. Cantusband Bracchus  zal op deze avond het muzikale gedeelte voor de rekening nemen. Met hun gezellige meezinger zullen zij ervoor zorgen dat bij de ruim 500 deelnemers aan het toernooi en andere feestgangers de voetjes van de vloer gaan. Cantusband Bracchus wordt deze avond vergezeld door DJ Ronald. Met zijn feestmuziek maakt hij het feest op de vrijdagavond compleet. De entree voor deze avond is geheel gratis

Op zaterdag en zondag gaat het feest gewoon door op sportpark Molenbroek. Overdag is er een groot horecaplein op de parkeerplaats van de voetbalclub waar diverse activiteiten en festiviteiten plaatsvinden. Zo draaien Dj Paul en DJ Teun de mooiste kantinehits, zijn er diverse optredens van de Waevers en is er volop bourgondisch genot. Iedereen is van harte welkom om hier een kijkje te komen nemen. Op zaterdagavond 23 juni a.s. vindt er in de feesttent op het parkeerterrein van de voetbalclub een grandioze feestavond plaats met o.a. optredens van feestband PROOST! (zie foto) en DJ Siem. Kaartjes voor deze avond zijn voor 10 euro te koop bij Jos Maas, Albert Heijn Gemert en de kantine van vv Gemert.