Knallende openingsavond BVT, opbouw in volle gang!

21 juni 2017

Aanstaande vrijdag 23 juni is het zover, dan is de aftrap van de derde editie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi bij Voetbalvereniging Gemert. Op Sportpark Molenbroek draait het op 23-24 en 25 juni drie dagen lang om feest, voetbal en muziek. Op de vrijdagavond wordt het weekend feestelijk ingezet met een knallende openingsavond in de grote feesttent op de parkeerplaats van de voetbalclub.

De organisatie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi wil iedereen uit Gemert en omstreken van harte uitnodigen om de openingsavond a.s. vrijdag gezellig mee te vieren. DJ Ronald, bekend van de kantine van v.v. Gemert, zal deze avond het muzikale gedeelte voor zijn rekening nemen. Met zijn gezellige hits zal hij ervoor zorgen dat bij de bijna 500 deelnemers aan het toernooi en andere feestgangers de voetjes van de vloer gaan. DJ Ronald wordt deze avond vergezeld door de Gemertse feestzanger Maickel Korver. Met zijn gezellige meezingers maakt hij het feest op de vrijdagavond compleet. De entree voor deze avond is geheel gratis.

Op zaterdag en zondag gaat het feest gewoon door op Sportpark Molenbroek. Overdag is er een groot horecaplein op de parkeerplaats van de voetbalclub waar diverse activiteiten en festiviteiten plaatsvinden. Zo zijn er diverse optredens van blaaskapellen, een dartcompetitie en is er volop bourgondisch genot. Iedereen is van harte welkom om hier een kijkje te komen nemen. Op zaterdagavond 24 juni a.s. vindt er in de feesttent op het parkeerterrein van de voetbalclub een grandioze feestavond plaats met o.a. optredens van feestband Proost en DJ Joris van Gerwen. Kaartjes voor deze avond zijn voor 10 euro te koop bij Jos Maas, Albert Heijn Gemert en de kantine van v.v. Gemert.