Kledingcoördinator vv Gemert

9 september 2017

Beste sponsoren, trainers, medewerkers, leden en ouders,

Het seizoen is alweer in volle gang en inmiddels is ieder team weer voorzien van shirts. Er zijn echter de laatste periode veel vragen binnengekomen bij verschillende medewerkers van de vereniging.

De belangrijkste vragen waren: Wie regelt binnen de vereniging de kleding? Waar kan ik terecht als ik een elftal wil sponsoren?

vv Gemert voert al een aantal jaren een beleid op het gebied van kleding (voetbaltenue, trainingspakken en tassen) en sponsoring om er voor te zorgen dat we als vereniging met één gezicht naar buiten treden. Daarnaast heeft de vereniging een vaste kledingleverancier waarbij contractueel is vastgelegd dat alle kleding door die bedrijf wordt aangeleverd.

Om dit alles in goede banen te leiden, heeft vv Gemert vanuit de sponsorcommissie een kledingcoördinator aangesteld in de persoon van Gerco Vervenne. De kledingcoördinator is de enige die kleding kan bestellen bij de kledingleverancier. Wilt u meer weten over het kleding(beleid), dan kunt terecht bij de kledingcoördinator om u te laten informeren. Gerco is bereikbaar op maandag, dinsdag en woensdag tussen 19:00 uur en 20:00 uur of dagelijks via mail: sponsoring@vvgemert.nl

Binnenkort zal er een brief in de postvakken van de teams liggen, waarin de regels en de werkwijze worden uitgelegd. Zonder overleg met Gerco kan er geen kleding worden aangeschaft.

Meer weten? Neem dan contact op met: Gerco Vervenne 06 22405703

Met sportieve groet,