JO15-3 voor derde keer op rij kampioen!

21 mei 2017

JO15-3 is afgelopen week kampioen geworden. Het was al het derde achtereenvolgende kampioenschap voor deze ploeg.

Op dinsdag 16 mei stond de inhaalwedstrijd gepland tegen Boekel Sport JO15-2. Dat het spannend ging worden, was duidelijk. De jongens uit Boekel hadden maar 1 wedstrijd gelijk gespeeld en de rest gewonnen. De jongens uit Gemert hadden tot nu toe alles gewonnen, maar wisten dat ze deze zware tegenstander voor het laatst hadden bewaard. Met zomerse temperaturen ging de wedstrijd om 19.00 uur van start. De scheidsrechter hield de touwtjes stevig in handen, waardoor het een mooie wedstrijd werd. Vele supporters van beide verenigingen waren aanwezig om hun team aan te moedigen.

De jongens vochten beide even hard en een 0-0 tussenstand was dan ook terecht. Na de pauze wist Sven Sanders, na een goede opbouw door het team, met een kopbal Gemert op een 0-1 voorsprong te zetten. Rond de 70ste minuut wist Boekel de gelijkmaker te scoren, waardoor het spannend bleef. Er werd door de jongens hard gestreden en menig supporter moest de tenen bij elkaar knijpen. Grote vreugde toen eindelijk het eindsignaal klonk. Een gelijkspel was voldoende voor de jongens van Gemert om weer kampioen te worden!

Jongens en trainers, van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie!