Jens Leijten ‘Speler van het Jaar’ Supportersclub

22 mei 2016

Vrijdag 20 mei had Supportersclub D’n Twaalfde Man haar jaarlijkse feestavond.

De avond werd redelijk tot goed bezocht. Na de opening door de voorzitter was er live muziek en de stemming zat er al snel goed in. Tijdens de avond heeft de supportersclub afscheid genomen van enkele selectieleden die volgend seizoen niet terugkeren bij de zwartwitten. Deze mensen werden bedankt met een bloemetje. Erik van Dijk  en Theo van den Boogaard werd een spiegel aangeboden voor hun grote verdiensten voor Gemert.

Onder de leden is er de mogelijkheid om elk jaar te stemmen wie met de titel ‘Speler van het Jaar’ gaat strijken. Dit jaar is deze titel met glans gewonnen door Jens Leijten. Jens werd een herinnering aangeboden.

Hierna was er nog een leuke loterij met voornamelijk tegoedbonnen geschonken door een aantal Gemertse ondernemers, waarvoor dank. De avond werd voortgezet onder het genot van een hapje en drankje en volop live muziek. Graag zien we iedereen volgend jaar weer terug op deze avond.

Zie de foto’s voor een indruk van deze avond.

Mogelijkheid om lid te worden kan via opgave bij de bekende personen of via een mail naar supclubvvgemert@gmail.com

Supportersclub