Hans van Berlo (67) overleden

22 april 2016

Met grote verslagenheid heeft voetbalvereniging Gemert het bericht ontvangen dat Hans van Berlo donderdag op 67-jarige leeftijd is overleden. Met zijn heengaan is onze club een trouw, actief en zeer betrokken lid ontvallen.

Hans van Berlo was een bekend gezicht op ons sportpark Molenbroek, waar hij vele, vele uren vertoefde. Hans was lid van onze club sinds 1985, al meer dan dertig jaar dus. Hij voetbalde in de jeugd en de senioren. Na zijn actieve carrière was hij onder meer grensrechter bij Gemert 2, Gemert  4 en Dames 1 en zeer betrokken bij het Gemertse G-voetbal. Ook stak hij de handen uit de mouwen bij tal van klussen op onze accommodatie.

Voetbalvereniging Gemert wenst zijn vrouw Betsie, zoon Patrick, overige familieleden, vrienden en kennissen veel sterkte toe bij het dragen van dit grote verlies.

De afscheidsdienst van Hans is dinsdag 26 april om 11.30 uur in de aula van crematorium Berkendonk, Meanderlaan 1 in Helmond-Brouwhuis. Maandagavond 25 april is er gelegenheid voor een persoonlijk afscheid tussen 19.30 uur en 20.30 uur in Residence Waterhof, ’t Hoogh Huys 3 in Gemert.

hans 2 - kopie