Handdoekenactie Supportersvereniging

29 augustus 2015

Supportersclub De Twaalfde Man van vv Gemert is tijdens de Open Dag gestart met de handdoekenactie.

Het gaat om een witte handdoek met ingeweven vv Gemert-logo. Op een band onder op de handdoek komt je eigen naam te staan en een opdruk aan weerszijden van mascotte Zwitje. De handdoek is 50 cm x 100 cm groot.  Inmiddels is er al een flink aantal verkocht tijdens deze Open Dag en afgelopen zaterdagen in de stand in de kantine.

De hannddoeken zijn à 7.50 euro te bestellen bij de supportersvereniging. Natuurlijk is ook de befaamde sweater te koop, eventueel met naam. Vanafprijs van de sweaters is 16.00 euro.  De sweaters kunnen vrij snel geleverd worden, de handdoeken komen eind november. De levering  van de handdoeken zal via de site bekend gemaakt worden.

Ook is er de mogelijkheid om petten, mutsen, sjaals, etc  te verkrijgen. Leuk voor een presentje voor de komende feestdagen in december!

De supportersclub.