Grote Clubactie 2016 start 1 oktober

25 september 2016

EN JE KAN OOK ALS VERKOPER VERDIENEN EN WINNEN!!!!

Wat staat er te gebeuren?

Je krijgt een verkoopboekje en verzamelt hierin namen van mensen die loten willen kopen. Het geld (€ 3,- per lot) wordt dan automatisch afgeschreven van de bankrekening. Laat wel de koper zelf al zijn gegevens invullen op de intekenlijst. Voor vragen mag je ze verwijzen naar www.clubactie.nl.

Wat valt er te verdienen voor jou als verkoper?

Je ontvangt € 0,30 per verkocht lot, dus hoe meer loten je verkoopt hoe meer je verdient.

Wat valt er te winnen?

• De beste lotenverkoper uit de O-11 teams wordt pupil van de wedstrijd* bij een thuiswedstrijd van Gemert 1.
  • De 3 beste lotenverkopers (exclusief de pupil) mogen met de spelersbus mee van Gemert 1.
  • Het O-13 en O-11 team dat de meeste loten verkoopt ontvangt inloopshirts voor het gehele team, inclusief trainer en leider.
  • Het O-13 team met de meeste verkopers mag penaltyschieten in de pauze van Gemert 1.
  • Diverse extra verrassingen: consumptiemunten, bidons, etc.
  • Kortingskaartjes. https://clubactie.nl/kortingen-en-aanbiedingen.

* muv die reeds pupil van de wedstrijd zijn geweest.

Belangrijke data

1  oktober:                     Start verkoop van loten m.b.v. het verkoopboekje.

17  november:             Uiterste datum inleveren van de intekenlijsten  (hiervoor staat een doos klaar in het wedstrijdsecretariaat)

8  december:                Trekking Grote Clubactie 2016

Alvast bedankt en succes!

Bestuur V.V.Gemert