Grote Club Actie

Wat valt te verdienen met Grote Club Actie?

Hier volgt een andere uitleg van de Grote Club Actie, die op 19 september begint. Elke D- en E-speler krijgt een verkoopboekje  en verzamelt hierin namen van mensen die loten willen kopen. Elk lot kost € 3,00. Evenals vorig jaar wordt er gebruik gemaakt van een automatische incasso wat betekent dat het bedrag automatisch word afgeschreven van de bankrekening van de lotenkoper. Laat de lotenkoper zelf al zijn gegevens invullen op de intekenlijst. Is deze vol, dan vraag je een nieuwe lijst. Zeg tegen de lotenkopers dat later zijn lotnummers te vinden zijn op de bankafschriften. Of hierop een prijs is gevallen kan men na 11 december vinden op www.clubactie.nl.

Wat valt er te verdienen?

Voor elk verkocht lot krijg jij € 0,30, dus hoe meer loten je verkoopt hoe meer je kunt verdienen. Toch een mooie aanvulling op je zakgeld!

Wat valt er te winnen:

-De beste lotenverkoper uit een E-team wordt pupil van de wedstrijd* bij Gemert 1

-De 3 beste lotenverkopers D- en E-team (exclusief de pupil) mogen met de spelersbus van    Gemert 1 mee naar een                uitwedstrijd.

-Het D- en E-team dat de meeste loten verkoopt ontvangt inloopshirts voor het gehele team,                inclusief trainer en leider.

-Het D-team met de meeste verkopers mag penaltyschieten in de pauze van Gemert 1

-Diverse extra verrassingen.

-Kortingskaartjes voor bijvoorbeeld de attractieparken Duinrell of Slagharen. Log snel in op                 https://clubactie.nl/kortingen-en-aanbiedingen.

* muv die reeds pupil van de wedstrijd zijn geweest

Voetbalvereniging Gemert gebruikt de opbrengsten van deze actie voor zaken die direct ten goede komt aan de leden zoals: aanschaf materialen, kosten  zaalhuur in de winter of ter voorkoming van verhoging contributie.

Belangrijke data:

19 september : Start verkoop van loten m.b.v. het verkoopboekje.

19 november :  Uiterste datum inleveren van de intekenlijsten.

(hiervoor staat ook een doos klaar in het jeugdsecretariaat)

10 december:   Trekking Grote Clubactie 2015

Alvast bedankt,