Grote Clubactie weer van start!

25 september 2016

Beste leden, trainers, leiders en ouders,

op 1 oktober gaat de Grote Clubactie weer van start. Onze O-13 en O-11 jeugd ontvangt hiervoor een verkoopboekje en wordt verzocht om loten te verkopen waarmee ze leuke beloningen kunnen verdienen/winnen, Zie ook onder jeugdnieuws op de site/

Maar de kracht voor het wel/niet slagen voor deze actie ligt bij u: trainer, leider en ouder als “aanjager” voor het slagen van deze actie. Wij verzoeken u dan ook allemaal de verkopertjes zoveel mogelijk te ondersteunen door ze te enthousiasmeren en positief te stimuleren!!!

Alle oudere spelers, inclusief veteranen, krijgen per lid twee loten toegewezen (2 x €3,-) om te verkopen óf om zelf een gokje te wagen; er zijn immers mooie prijzen te winnen.

De opbrengst van deze actie raakt iedereen direct met extra ondersteuning voor de sport; kosten zaalvoetbal in de winter, aanschaf materiaal óf indirect ter voorkoming van bijvoorbeeld hogere contributiekosten. Kortom: help ons om jullie te helpen.

Dit zijn de belangrijkste data!

27-30 september:      Overdracht inschrijfboekjes O-13 en O-11

1 oktober:                      Start verkoop

Medio oktober:          Uitdelen van de loten hogere elftallen aan leiders

Uiterlijk 17 november:  Laatste kans inleveren van intekenboekjes