Draai je mee als vrijwilliger bij Bourgondisch toernooi?

15 mei 2018

De vierde editie van het Bourgondisch Voetbal Toernooi nadert: elke jaar is dat weer een hoogtepunt op de kalender van vv Gemert. Met hulp van heel veel vrijwilligers wordt elke keer weer een fraai evenement neergezet, waarbij honderden voetballers en voetbalsters uit heel Nederland en zelfs van over de grens drie dagen genieten op sportpark Molenbroek.

Net als andere jaren hoopt de organisatie dat ook nu weer veel vrijwilligers willen aansluiten. Voor een dagdeel, voor een dag, voor de drie dagen, in de op- en afbouw….alles is mogelijk. Vele handen maken licht werk. Samen maken we er ook als vrijwilligers een mooi feest van.

Het Bourgondisch Voetbal Toernooi wordt gehouden op vrijdag 22, zaterdag 23 en zondag 23 juni.  Voor vragen en  voor aanmelding kun je een mailtje sturen naar Sharon Sleegers: sharonsleegers@hotmail.com