Geslaagd voor cursus scheidsrechter

12 november 2015
Acht spelers uit de C- en D-jeugd van onze club zijn afgelopen week geslaagd voor de cursus pupillenscheidsrechter. De cursus is gehouden door Scheidsrechtersvereniging Helmond e.o. Cursusleiders Hans van Maris en Tonnie van Heugten hebben in twee avonden de cursisten wegwijs gemaakt in al het moois wat een rol als scheidsrechter te bieden heeft.
In twee oefenwedstrijden van de E-jeugd hebben ze de jongens aan het werk gezien. Enrico Meulenbroek en André Smits begeleiden de jongens elke week met de competitiewedstrijden en hebben hun werk dan ook goed gedaan. De jongens zijn dan ook geslaagd voor de cursus en zijn nu gediplomeerd pupillenscheidsrechter.
We zijn als vv Gemert zeer verheugd met hen en hopen nog lang van deze jongens gebruik te kunnen maken en door kunnen laten groeien tot scheidsrechter op een hoger niveau.
Gefeliciteerd Jamie, Daan, Bart, Maik, Tijs, Thomas, Sven en Jarno!