Gemert sluit eerste seizoenshelft thuis af tegen Groene Ster

12 december 2017

Gemert sluit aanstaande zondag (17 december) de eerste seizoenshelft voor eigen publiek af tegen Groene Ster uit Heerlerheide. Kunnen de zwartwitten in de laatste wedstrijd voor de winterstop de eerste plaats nog terugveroveren op lijstaanvoerder O.S.S.’20, dat in actie komt tegen nummer drie Halsteren?

Ongeacht de uitslag van aanstaande zondag mogen we gerust stellen dat Gemert een prima eerste seizoenshelft heeft gespeeld. Na een wat weifelend begin zetten de mannen van Dennis Dekkers een uitstekende serie neer met maar liefst 7 overwinningen op rij. De eerste periodetitel is binnen en ook de eerste 2 bekerrondes leverden geen problemen op voor de zwartwitten,

Zondag mag de ploeg nog eenmaal de wei in als Groene Ster uit Heerlerheide (het op een na grootste stadsdeel van Heerlen) op bezoek komt. Groene Ster komt sinds 2012 uit in de hoofdklasse maar speelde in al die jaren slechts een bescheiden rol in deze klasse.

Dit jaar presteren de Zuid-Limburgers, die dit seizoen voor het eerste jaar onder leiding staan van de jonge trainer Maurice Verbunt, boven verwachting goed. Nu de eerste seizoenshelft er bijna op zit, is Groene Ster terug te vinden op de 4e plaats, op slechts 3 punten van Gemert

Het belooft zondag dan ook een interessant duel te worden tussen de nummers twee en vier van dit moment. De krachtsverschillen zullen klein zijn en onze jongens zullen vol aan de bak moeten om de punten in eigen huis te houden.

Hopelijk zien wij u zondag op sportpark Molenbroek voor de laatste competitiewedstrijd van 2017. Aftrap is om 14.00 uur.

Graag tot dan!