Gemert op paaszaterdag tegen VC Vlissingen

26 maart 2018

Met twee competitiezeges op rij – thuis tegen Juliana 31 en uit bij Groene Ster – en een bekerzege tegen rksv Heer heeft Gemert het goede spoor weer gevonden. Onze zwartwitten lijken op tijd in vorm te komen voor de belangrijke wedstrijden in de districtsbeker en nacompetitie, waarin nog mooie prijzen zijn te halen.

Na de overwinning afgelopen zondag tegen Groene Ster kan Gemert de competitie rustig uitspelen. De zwartwitten zullen hun trouwe aanhang echter zeker nog een paar leuke wedstrijden willen voorschotelen. Te beginnen aanstaande zaterdagavond tegen vc Vlissingen.

De Zeeuwen zijn voor hun begrippen aan een wat mager seizoen bezig. Het ambitieuze Vlissingen dat afgelopen zondag thuis tegen Juliana’31 niet verder kwam dan een 0-0 gelijkspel is op dit moment terug te vinden op de achtste plaats.

Vlissingen blijft echter altijd een ploeg waarmee terdege rekening moet worden gehouden. De ploeg beschikt over een aantal goede en gevaarlijke spelers en is vaak een lastige tegenstander voor onze ploeg. Vorig seizoen verloor Gemert zowel uit als thuis van de Zeeuwen en vooral de 0-4 thuisnederlaag kwam destijds hard aan bij de zwartwitten.

Dit seizoen gaat het echter vooralsnog een stuk beter voor Gemert tegen Vlissingen. In oktober van het vorig jaar won Gemert door doelpunten van Joost Habraken en Ralf Kemper na een boeiend gevecht met 1-2 aan de Zeeuwse kust.

Ook aanstaande zaterdag lijkt het weer een boeiend treffen te worden tussen twee ploegen die weliswaar nog maar een bescheiden rol spelen in de competitie maar die voldoende hebben aangetoond tot mooi en goed voetbal in staat te zijn.

Het duel begint aanstaande zaterdag ( 31 maart) om 18.00 uur

Graag tot zaterdag!