Gemert op bezoek bij DOSKO

14 september 2016

Ondanks dat de druiven behoorlijk zuur waren voor Gemert na afloop van het uitduel afgelopen zondag tegen het sterke DHC – de gelijkmaker viel uiteindelijk pas twee minuten voor tijd – kan Gemert toch terugkijken op een zeer acceptabele wedstrijd met een verdienstelijk resultaat; 1-1

Aanstaande zondag staat er wederom een uitwedstrijd op het programma voor onze zwartwitten. Gemert gaat dan in Bergen op Zoom op bezoek  bij DOSKO. Op voorhand wederom een lastige wedstrijd voor Gemert dat zelden met de volle winst terug kwam uit Bergen op Zoom. Vorig jaar bleef Gemert zelfs met lege handen staan, het duel werd toen met 3-2 verloren.

DOSKO is het seizoen matig begonnen, de eerste 2 duels tegen Quick (1-2) en Vlissingen (1-0) gingen verloren waarna een overtuigende 4-0 zege volgde in de derde speelronde thuis tegen Chevremont. Vorige week werd het duel in Oss tegen DESO/Van der Horst bij een 0-0 stand gestaakt. Voor de mannen van trainer Peter Sweres is het dus zaak de punten in Bergen op Zoom te houden om niet onderin verzeild te raken.

Gemert is het seizoen na een sterke en goede voorbereiding enigszins wisselvallig begonnen. Gemert bleef tot nu toe ongeslagen en boekte een zege en drie gelijke spelen. Gemert, dat verdedigend goed staat en weinig kansen weggeeft, kwam vooral in de uitwedstrijden goed voor de dag, dit biedt dus goede hoop op een goed resultaat aanstaande zondag in Bergen op Zoom.

De wedstrijd op Sportpark Meilust Ravelstraat 158 in Bergen op Zoom begint zondag om 14.30 uur.