Gemert zondag tegen Jong FC Den Bosch; PSV-Ajax op schermen in kantine

12 april 2018

Na drie opeenvolgende competitiezeges leed Gemert afgelopen zondag in Breda tegen het Bredase Baronie weer eens een nederlaag. Gezien de positie op de ranglijst een verlies zonder al te grote gevolgen. De zwartwitten hebben nu drie thuiswedstrijden op rij voor de boeg hebben. Zondag tegen Jong FC Den Bosch, een week later tegen Nuenen, gevolgd door de halve finale van de beker tegen Groene Ster op donderdag 26 april.

Zondag ontvangt Gemert dus op eigen veld de belofteploeg van FC Den Bosch, die evenveel punten heeft als Gemert maar een wedstrijd meer speelde. Jong Den Bosch beschikt over een jonge, maar technisch vaardige selectie. Dit bleek ook in het eerste treffen tussen beide teams vorige maand in Den Bosch. Gemert had toen op het kunstgras van stadion De Vliert lange tijd uitzicht op minimaal een punt. In de slotfase gingen de Bosschenaren er echter enigszins geflatteerd met de volle winst vandoor: 4-2. Gemert zal zondag dan ook azen op revanche.

Gemert gaat proberen om langzaam in vorm te komen voor de start van de nacompetitie op 30 mei. Om straks een serieuze gooi te kunnen doen naar de derde divisie (en goed te presteren in de eindfase van de districtsbeker) is het noodzakelijk dat om goede resultaten te blijven boeken.

Het treffen tussen Gemert en Jong Den Bosch lijkt op voorhand dan ook een leuk duel te worden. Gemert zal er na de nederlaag tegen Baronie op gebrand zijn om de trouwe aanhang een goede wedstrijd  voor te schotelen. Aftrap is zondag op het gebruikelijke tijdstip van 14.00 uur.  Na afloop zal de eredivisiekraker PSV-Ajax live te volgen zijn op het grote scherm en de tv’s in de kantine. Iedereen is van harte welkom om de kampioenswedstrijd van de Eindhovenaren hier mee te beleven. Bij het pakken van de titel door de Eindhovenaren wellicht gevolgd door een mooi feestje. Er zal een ‘blinde toto’ rondgaan en in de pauze van PSV-Ajax wordt een gesigneerd PSV-shirt verloot.

Alle reden derhalve om zondag naar sportpark Molenbroek te komen.

Graag tot dan!