Gemert ontvangt certificaat Regionale Jeugdopleiding!

15 maart 2019

Voorafgaand aan de bekerwedstrijd Gemert-Groene Ster, donderdagavond op sportpark Molenbroek, kreeg vv Gemert van de KNVB het certificaat uitgereikt dat hoort bij de titel ‘Regionale Jeugdopleiding’. Dat wil zeggen dat de jeugdopleiding van vv Gemert voldoet aan zware kwaliteitsnormen, die objectief zijn vastgesteld door een bedrijf dat door de voetbalbond is ingehuurd. Clubs worden getoetst op organisatorisch, bestuurlijk en technisch vlak. Voor vv Gemert is het certificaat een erkenning en beloning voor de inzet en de visie binnen de opleiding.

Op de foto reikt Toon Kerkhof namens de KNVB het certificaat uit aan Toine Ketelaars, hoofd jeugdopleiding van vv Gemert en de stuwende kracht achter dit mooie resultaat. Op de foto’s ook teamleider Jeugdzaken Frans van Lierop, de jeugdtrainers Jannick Brugmans en Frank Ketelaars en Mats Raijmakers, trainer/coach van Gemert 2. Dank aan Silke van den Boogaard voor de foto’s.

Allemaal proficiat!

Voor meer info over het predicaat, klik hier.

Voorzitter Carlo Hazenveld spreekt Toon Kerkhof (KNVB) toe.

Toon Kerkhof (KNVB)

Vlnr: Mats Raijmakers, Frank Ketelaars, Jannick Brugmans, Frans van Lierop en Toine Ketelaars.