Gemert Naar Hoensbroek

25 augustus 2016

Na de succesvolle oefencampagne was het 1-1 gelijkspel van onze zwarte witten in de openingswedstrijd vorige week Zondag op eigen veld tegen rksv Halsteren toch wel enigszins teleurstellend te noemen. Erg lang kunnen de mannen van Dennis Dekkers hier echter niet bij stil staan want aanstaande Zondag staat de eerste uitwedstrijd alweer op het programma. Gemert treft dan in Hoensbroek EHC/Heuts.

Vorig seizoen won Gemert relatief eenvoudig met 1-3 in Hoensbroek maar hierbij moet worden aangetekend dat EHC/ Heuts dat vorig seizoen lang meedeed om de titel toen al verzekerd was van de tweede plek in de eindstand en al met haar gedachten bij de nacompetitie was. In die nacompetitie verloor de ploeg overigens vrij kansloos van het Oldenzaalse Quik 20.

EHC trainer Paul Meulenberg hield zijn succesvolle formatie van vorig seizoen grotendeels in tact en slaagde erin deze te versterken met o.a Patrick Maenen, Deze talentvolle speler komt over van de belofte van Roda JC waar hij mede door een zware knieblessure niet goed uit de verf kwam.

EHC dat vorige week haar eerste competitietreffen in Delft nipt met 1-0 verloor van DHC zal er in haar eerste thuiswedstrijd voor eigen publiek op gebrand zijn de punten in eigen huis te houden. Maar ook onze zwart witten, zullen er ongetwijfeld alles aan gaan doen om de punten mee naar Gemert te nemen.

De wedstrijd op sportpark den Dem Demstraat 13 in Hoensbroek begint Zondagmiddag om 14,30 .