Gemert klopt Deurne met 1-3

14 januari 2018

Gemert heeft de oefenwedstrijd tegen sv Deurne zondagmiddag gewonnen. Op sportpark Kranenmortel, thuisbasis van de eersteklasser, werd het 1-3.

Deurne en Gemert maakten er een goede, stevige oefenpot van, waarbij ze elkaar niet ontzagen. Gemert kwam in de 12e minuut op voorsprong door een rake kopbal van Ruben Rodrigues. Vijf minuten later stond de gelijkmaker alweer op het bord. Doelpuntmaker aan Deurnese kant was Ruhendry Martina. Nog voor rust herstelde Gemert de marge. Bram Jacobs, mee naar voren getogen bij een corner, prikte raak: 1-2.

De derde treffer kwam op naam van Dennis Groen, Deurnenaar in Gemertse dienst. De middenvelder maakte geen fout vanaf elf meter en bepaalde daarmee de uiteindelijke eindstand op 1-3.

Gemert gaat zich nu opmaken voor de oefenwedstrijd tegen derdedivisionist OJC Rosmalen, komende woensdag om 20.15 uur op sportpark De Groote Wielen in Rosmalen. Dat is de laatste oefenwedstrijd voor de hervatting van de competitie tegen sc Woezik, zondag 21 januari in Wijchen.