Gemert klopt Alverna

10 augustus 2016

Gemert 1 blijft ongeslagen in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Na de 2-3 overwinning op EVV in Echt en het gelijke spel tegen UDI’19 (1-1) mondde de derde oefenwedstrijd, dinsdagavond thuis tegen collega-hoofdklasser Alverna uit Gelderland, uit in een 2-1 zege.

Gemert lijkt op koers te liggen voor de start van competitie, volgende week zondag thuis tegen Halsteren. Komende zaterdag om 17.00 uur speelt de ploeg van de nieuwe trainer Dennis Dekkers op eigen veld tegen Venray, volgende week dinsdag wacht de afsluitende wedstrijd van de oefencampagne tegen ZSV in Deurne/Zeilberg.

Dinsdagavond miste Gemert nog enkele basisklanten vanwege vakanties. Zo waren Mark van Dijk en Sven van Ommeren niet van de partij. De zwartwitten begonnen met Frank Bouwmans in het doel, Bart van Berlo, Jori Vermeulen, Bram Jacobs, Davy Vermeulen, Jens Leijten, Coen Brouwers, Joost Habraken, Jasper Lalisang, Ron Jansen en Ralf Kemper. Later werd er opnieuw flink doorgewisseld.

Gemert kwam op voorsprong via Ron Jansen, de nieuwe nummer 9 van Gemert. Hij bekroonde een voorzet van Jens Leijten met de 1-0 door de bal bij de eerste paal binnen te werken. Dat was meteen de ruststand.

Na rust verdubbelde Ralf Kemper de marge namens de zwartwitten (2-0), waarna Alverna, dat uitkomt in de hoofdklasse A, nog iets terugdeed met een raak schot, 2-1.

Bij de wedstrijd van komende zaterdag zijn er opnieuw seizoenkaarten te koop. Jos van Zeeland is aanwezig in de kantine tussen 16 en 18 uur.

De prijzen voor de seizoenkaarten:

• 60 euro voor volwassenen
  • 25 euro voor 65-plussers en jeugd tot en met 16 jaar.

Kaarten zijn ook te bestellen via contact met Jos van Zeeland per mail (vanzeeland007@gmail.com) of per telefoon (06 30509069).