Gemert hervat competitie zaterdagavond in Nuenen

15 november 2017

Na de winst in het bekertoernooi tegen sv Venray (1-3) en een weekendje vrij hervat Gemert aanstaande zaterdag (18-11) de competitie in Nuenen tegen de plaatselijk rksv Nuenen.

Nu een derde van de competitie erop zit kunnen we stellen dat Gemert het seizoen uitstekend is begonnen.

De mannen dan Dennis Dekkers staan met een voorsprong van drie punten op de achtervolgers O.S.S.’20 en Goes bovenaan in de hoofdklasse B, en legden twee weken geleden thuis tegen EHC/Heuts  beslag op de eerste periodetitel.

Hierdoor is de ploeg aan het eind van het seizoen verzekerd van een ticket voor de nacompetitie om een plek in derde divisie volgend seizoen.

De status als lijstaanvoerder brengt wel met zich mee dat Gemert op haar hoede moet zijn de komende weken, omdat de tegenstanders extra gemotiveerd zullen zijn om juist de koploper pootje te lichten.

Zaterdagavond gaat Gemert op bezoek bij rksv Nuenen dat In tegenstelling tot Gemert een dramatische seizoenstart kende.Nuenen verloor haar eerste 4 competitiewedstrijden om pas op 1 oktober in de uitwedstrijd tegen Jong Den Bosch haar eerste competitiepunt te halen, 1-1.

Hierna zette Nuenen een goede serie neer waarin de ploeg uit 4 wedstrijden 10 punten haalde. Twee weken geleden kwam er in Oss echter een eind aan deze goede reeks toen O.S.S.’20 op eigen veld met 3-1 te sterk bleek.

Voor u als trouwe supporter is het treffen in het naburige Nuenen een van de weinige gelegenheden om de zwartwitten dichtbij in een uitwedstrijd te aanschouwen dit seizoen.

Dus graag tot zaterdagavond 19.30 op sportpark Oude landen in Nuenen!