Gemert-Baronie afgelast! Ook Biercantus gaat niet door

16 december 2018

De wedstrijd Gemert-Baronie is afgelast. De sneeuw en ijzel van afgelopen nacht maken het veld in Gemert onbespeelbaar. Daardoor gaat ook de Biercantus zondagmiddag NIET door. Het feest zou beginnen na afloop van Gemert-Baronie, maar wordt nu uitgesteld naar een latere datum rondom een thuiswedstrijd van Gemert 1. De nieuwe datum voor de Biercantus wordt snel bekend gemaakt.

De eerstvolgende competitiewedstrijd van Gemert is op zondag 20 januari, uit tegen De Meern. Een week later, op 27 januari, staat de eerste thuiswedstrijd weer op het programma, tegen Nuenen.

Maar de eerste seizoenshelft zit er nog niet op voor de zwartwitten. Immers, komende donderdag wordt er gebekerd. In de vierde ronde van de KNVB districtsbeker treedt de ploeg van Reinald Boeren aan tegen Berghem Sport. De wedstrijd in Berghem begint om 20.00 uur.