Gemert 1 ruim voorbij Deurne

17 januari 2016

Gemert 1 heeft de vriendschappelijke wedstrijd tegen eersteklasser Deurne ruimschoots gewonnen. Het werd op sportpark Kranenmortel in Deurne liefst 1-4, na een 0-4 ruststand.

De zwartwitten, die het moesten stellen zonder de geblesseerde Davy Vermeulen, Vincent Buijssen en Bart van Berlo, kwamen in de negende minuut op voorsprong. Een puntgave voorzet van Joost Habraken werd binnengeknikt door Thijs van Pol. Gemert kreeg meer kansen en liep snel uit naar een ruime marge. Yoeri Vissers draaide een vrije trap binnen, Joost Habraken maakte er 0-3 van op aangeven van Van Pol en Jens Leijten bereidde het tweede doelpunt van Thijs van Pol voor: 0-4.

Na rust werd er flink gewisseld en was het allemaal wat minder overtuigend dan voor rust. Desondanks creëerde Gemert nog voldoende kansen om verder weg te lopen, maar gescoord werd er niet meer. De thuisploeg deed iets terug met de 1-4.

Gemert hervat komende zaterdag de competitie met een uitwedstrijd tegen Blauw Geel’38 (19.00 uur).

Gemert: Van Ommeren; Leijten (60. Jori Vermeulen), Mark van Dijk, Brugmans, Van den Elzen (60. Kuijpers); Erik van Dijk (60. Brouwers), Vissers (60. Lalisang), Habraken; Van Brussel, Van Pol, Kemper.