Festibal als afsluiting seizoen!

3 mei 2016

Zondag 8 mei is het weer zover, de seizoensafsluiting van vv Gemert! Dit jaar pakken we extra uit, en dat doen we met het thema: FESTIBAL!

Op deze dag zal het complex van vv Gemert omgetoverd worden in een gezellig terrein met 5 verschillende area’s. Uiteraard heeft elke area voor ieder wat wils te bieden:

Family Area: Voor al de jonge bezoekers zal er een family area zijn. We zorgen voor een springkussen en de kinderen kunnen zich laten schminken.

Outdoor Area: Net zoals voorgaande jaren hopen we dat we deze dag heerlijk kunnen beginnen in het zonnetje! De outdoor area wordt voorzien van hangtafels, verschillende zitjes en parasols. Ook zullen er speakers aanwezig zijn, zodat je buiten mee kunt genieten van de hits die binnen gedraaid worden!

Food corner: Zoals wij gewend zijn van jullie zullen de bonnen er snel doorheen gaan, het is dan misschien wel zo verstandig om tussendoor eventjes een hapje te eten! De Food corner op Festibal zal voorzien zijn van verschillende snacks die jullie van de club gewend zijn, met op deze dag wat heerlijke extra’s!

Game Area: Zin in een spelletje?? Kom dan naar de Game area! Je kunt hier net zoals bij onze vorige georganiseerde feesten meedoen met verschillende spelletjes. Ook is er een cocktailbar aanwezig en kun je aan het rad verschillende prijzen winnen (of verliezen)!

DJ&Dance Area: Vanaf 12 uur zal de officiële opening plaats vinden van festibal! Vanaf dan wordt de DJ Area voorzien van de 1e DJ. 1e DJ? Jazekers! Speciaal voor deze dag hebben we een line-up georganiseerd met niet 1, maar 4 DJ’s! Meer informatie over de line up volgt snel! Naast de DJ’s zullen er deze dag ook verschillende optredens plaatsvinden van onze eigen clubleden! Ken jij iemand uit jouw team die over een verborgen talent beschikt en gun jij hem of haar ook 5 minutes of fame? Laat het weten via Facebook. Wie weet komen er nog spectaculaire optredens tevoorschijn deze dag!

Bij binnenkomst ontvang je een lot, dat je deze dag bij je moet houden. Gedurende de hele dag kun je namelijk kans maken op verschillende prijzen. Elk half uur wordt er een lot getrokken en kun jij de gelukkige winnaar zijn van een van onze vele prijzen!

We gaan er vanuit dat Festibal mede met dank aan jullie aanwezigheid en gezelligheid een groot succes gaat worden!

Algemene info:
Locatie: Sportpark Molenbroek