Extra prijzen voor verkopers Grote Club Actie

29 oktober 2018

Beste verkopers JO10 t/m JO13,

De eerste volle boekjes zijn al binnen en daar zijn we natuurlijk erg blij mee. We willen jullie dan ook allemaal  bedanken voor deze steun! Behalve de eerder aangegeven beloningen en prijzen gaan we er nog extra prijzen tegenaan gooien!

Wat kunnen jullie zaterdag 3 november komen halen?

Alle teams die al boekjes hebben ingeleverd vóór 4 november  met een totaal van 20+ verkochte loten ontvangen voor elk teamlid een zakje chips.

Wat valt er al te verdienen :

Voor elk verkocht lot krijg jij € 0,30, dus hoe meer loten je verkoopt hoe meer je kunt verdienen. Toch een mooie aanvulling op je zakgeld !

Wat valt er al te winnen:

• De beste lotenverkoper uit een JO11/10-team wordt pupil van de wedstrijd* bij een thuiswedstrijd van Gemert 1.
  • De 3 beste lotenverkopers (exclusief de pupil van de wedstrijd) mogen met de spelersbus van Gemert 1 mee naar een uitwedstrijd.
  • Het JO-13/12 en JO-11/10 dat de meeste loten verkoopt, ontvangt inloopshirts voor het gehele team, inclusief trainer en leider.

* muv diegene die reeds pupil van de wedstrijd zijn geweest

Extra prijzen:

• 4 handdoeken “de 12de man vv Gemert” met daarop je eigen naam! Deze worden verloot onder de verkopers met 10+ verkochte loten.
  • Onder de verkopers die 10 tot 20 loten hebben verkocht, worden 5 x 2 consumptiebonnen verloot**
  • Onder de verkopers vanaf 20 verkochte loten worden 5 x 3 consumptiebonnen verloot**
  • Iedereen die meer dan 20 loten heeft verkocht, krijgt gratis toegangskaart voor Bobbejaanland, 50% korting toegangskaart ‘bodyworlds’, 2de artikel gratis bij Masita en tweede persoon gratis entree Optisport/Avontura’s .

** muv pupil van de wedstrijd en 3 beste loten verkopers

Dus: ZET ‘M OP en probeer zoveel mogelijk loten te verkopen. Je helpt jezelf en de vereniging!