Drukbezocht wildbuffet bij vv Gemert

25 februari 2019

Heerlijke gerechten, een volle businessclub en veel gezelligheid. Ondanks de zure nederlaag in de topper tegen Baronie was het traditionele wildbuffet van hoofdsponsor Jos Maas na afloop opnieuw een groot succes. Businessclubleden en speciale genodigden genoten van alle fraais dat het team van Jos – kleinzoon Sjoerd, Don ‘Leo’ de Mulder, Louis Huisman, Bèr Vogels en op de achtergrond Pieter Penninx – had klaargemaakt.

Namens de club: dank aan Jos en iedereen die in welke vorm dan ook een bijdrage heeft geleverd!

Voorafgaand aan het buffet werd Leon Vlemmings gehuldigd voor zijn veertigjarig lidmaatschap van vv Gemert. Traditioneel worden jubilarissen tijdens de nieuwjaarsreceptie gehuldigd, maar Leon was toen verhinderd. Daarom kreeg de huidige directeur van Helmond Sport zondag het jubileumstandaardje overhandigd. Ook werden twee inmiddels oud-spelers naar voren gehaald; Sven van Ommeren en Bart van Berlo. Zij kregen een mooi fotoboek, gemaakt door Frans Brzoskowski, met een collectie van wedstrijdfoto’s uit hun carrière. Elke speler die tien jaar of langer in de hoofdmacht speelt, krijgt bij zijn afscheid zo’n herinnering. Sven en Bart stopten aan het einde van vorig seizoen na vele, vele jaren in het eerste elftal.

Hierbij enkele foto’s, gemaakt door Frans Brzoskowki: