Dringend verzoek aan de ouders van onze jeugdleden!

23 augustus 2018

Beste ouders,

Het nieuwe voetbalseizoen staat op het punt te beginnen en de vereniging is nog volop bezig om alles ingericht te krijgen, zodat de jongens en meisjes enthousiast kunnen starten. Zoals veel verenigingen wordt ook vv Gemert volledig gedragen door vrijwilligers, maar is er ook bij ons sprake van een groot tekort aan deze mensen.

Om de kinderen te kunnen laten trainen, hebben we echt de hulp nodig van u als ouder. Wij als vereniging kunnen onmogelijk alle teams voorzien van leiders en trainers, hoezeer we ons best ook doen. Daarom bij deze een oproep aan de ouders van alle teams die nog niet voorzien zijn van een trainer, om de koppen bij elkaar te steken en te kijken hoe we de spelers en speelsters kunnen helpen.

Bezit u niet over de nodige voetbal know-how, maar vindt u het wel leuk om met kinderen om te gaan, geeft u dit dan aan bij de coördinatoren. De vereniging kan hulp bieden bij de voetbaltechnische zaken, indien er maar iemand voor de groep staat die de verantwoordelijkheid kan en wil nemen.

Wij hebben tot onze spijt de rigoureuze maatregel moeten nemen om teams zonder trainer NIET te laten trainen totdat er iemand gevonden is die deze taak op zich wil nemen. En nogmaals: velen handen maken licht werk.

Op dit moment zijn de volgende teams nog niet voorzien van leiding en wij nodigen de ouders van deze teams bij deze uit op de onderstaande trainingstijden om met ons te proberen tot een oplossing te komen (van JO17-3 en JO19-2 zijn ook de spelers zelf van harte uitgenodigd):

JO10-5: ma 27-8 om 17.45 uur

JO12-2 en JO12-4: ma 27-8 om 17.45 uur