Drie Pupillen van de Week bij Gemert-Gestel!

8 mei 2017

Mark van Dijk krijgt op 28 mei een speciale afscheidswedstrijd aangeboden, maar de Gemertse captain speelt komende zondag thuis tegen Gestel zijn laatste competitiewedstrijd voor onze zwartwitten. Voor die gelegenheid heeft de club bij uitzondering liefst drie Pupillen van de Week: Nick, Roy en Max van Dijk.

Nick is 9 jaar en speelt in JO11-8 als middenvelder. Zijn hobby’s zijn voetballen, computeren en met treinen spelen.

Roy is 8 jaar en speelt in JO9-6 als verdediger. Zijn hobby’s zijn voetballen, Wii-spelletjes doen en naar muziek luisteren.

Max is 6 jaar en speelt bij de Mini-F. Zijn hobby’s zijn Wii-spelletjes spelen, scouting en tv kijken.

Alle drie zijn ze fan van PSV, maar natuurlijk ook van papa Mark!

Wij wensen Mark en Sandra samen met de kinderen als VIP een hele mooie en sportieve dag toe.