Wie doet zaterdag mee met NL Doet bij vv Gemert?

9 maart 2017

Voetbalvereniging doet komend weekeinde opnieuw mee aan de landelijke actie NL Doet van het Oranje Fonds. Wij roepen alle leden en andere vrijwilligers op om zaterdag aan te sluiten en de handen enkele uurtjes uit de mouwen te steken.

Wat gaan we doen? We gaan allerlei klussen ter hand nemen op sportpark Molenbroek. We verzamelen zaterdag om 08.45 in de kantine, drinken een lekker kopje koffie en gaan aan de slag.  Tussen de middag is er een gezamenlijk lunch, vervolgens werken we dan nog tot 15.00-15.30 uur.

Wie wil meehelpen, is van harte welkom! Hoe meer mensen, hoe meer werk we kunnen verzetten en hoe leuker het is. Ben je geïnteresseerd? Meld je dan zaterdagmorgen in de kantine van vv Gemert, dan maken we er samen een gezellige dag van.