Diploma voor jonge scheidsrechters vv Gemert

13 april 2018

Vorige week donderdag hebben Victor van Lierop en Joes Beniers de cursus “verenigingsscheidsrechter” afgerond en hebben zij hun diploma behaald. Zij hebben deze cursus vanaf september vorig jaar gevolgd, samen met Joris Veenhof van vv Handel, die ook regelmatig zijn wedstrijden op de velden van vv Gemert fluit. Wegens de slechte weersomstandigheden zijn er de nodige avonden uitgevallen, waardoor het even had geduurd voor zij uiteindelijk hun cursus konden afronden.

Naast het volgen van de theorie hebben ze ook regelmatig hun wedstrijden op groot veld moeten fluiten, waarna ze als laatste een toets hebben moeten maken.

Op de foto’s de trotse scheidsrechters met hun diploma. Jongens, proficiat!

Speciale dank aan André Smits voor de tijd die hij erin stopte om de cursisten te begeleiden, zowel op de cursusdagen als wel bij het fluiten van hun wedstrijden.