3e editie vv Gemert Voetbaldagen in aantocht

17 juli 2017

Het duurt nog een paar maandjes, maar de voetballers uit de O10-, O11-, O12- en O13-categorieën kunnen de data 17, 18 en 19 oktober 2017 alvast in hun agenda’s omcirkelen. Midden in de herfstvakantie vindt de derde editie plaats van de vv Gemert Voetbaldagen.

De organisatie kijkt met veel plezier terug op de eerste twee edities van de Voetbaldagen. De jeugd vermaakte zich prima met drie dagen vol voetbal; trainingen, wedstrijdjes en voetbalspelletjes op de velden van sportpark Molenbroek en in de sporthal. Zowel in 2015 als in 2016 deden liefst tachtig voetballers uit de E- en D-categorie (tegenwoordig O10-O13) mee.

Het programma begint ook  dit jaar weer op dinsdagmorgen. Dan krijgen alle deelnemertjes een compleet kledingpakket van het Italiaanse merk Givova. Hoe dat er precies uit gaat zien, houden we nog even geheim. ’s Ochtends staan de techniektrainingen op het programma, ’s middags de wedstrijden. Dit jaar gaan we het programma van nieuwe elementen voorzien. Zo wordt op een van de dagen een uitdagende zeskamp georganiseerd, met stormbaan! Ook vinden er zogenoemde ‘soccer challenges’ plaats. Wat het precies inhoudt? Houd deze site in de gaten!

Alle kinderen krijgen zoals gewoonlijk een lunch aangeboden en regelmatig iets lekkers gedurende de dag. Het all-in arrangement kost 75 euro per deelnemer. De inschrijving begint over enkele weken, ongeveer half augustus. We zullen dat moment bekend maken via deze site en via het Gemerts Nieuwsblad.

De organisatie gaat er samen met de deelnemers en de vrijwilligers weer een mooi voetbalfeest van maken.

Tot in oktober!