Dag 3 in Torrevieja

9 januari 2016

Dag 3, rustige training en gemixte partijvorm

Na wederom een gezellige avond in Torrevieja was het vanmorgen alweer vroeg dag. Trainer Bert Ruijsch gaf aan wederom een prima nachtrust gehad te hebben ;). Om half 9 ontbijt en om 10.30 uur richting Sportcity voor de eerste training. De plaatselijke club FC Torrevieja was echter nog bezig met de laatste voorbereiding richting de wedstrijd die zij morgen spelen. Spelers en begeleiding zullen morgen deze wedstrijd bezoeken.
De ochtendtraining werd, met het oog op de pittige trainingen van gisteren en de partijen die gepland stonden voor de middagsessie, een rustige training. Gemert 1 beperkte zicht tot wat afwerkoefeningen en ook Gemert 2 deed het rustig aan met wat techniekoefeningen.
Aan het eind van de training werd Jan de Graaf bedankt voor zijn inzet met betrekking tot het organiseren van dit trainingskamp.
In de middag werden beide teams door elkaar gemixt voor een  6 tegen 6 toernooi. Bij de lunch werd afgesproken dat de verliezer het koude zwembad bij het hotel in zou moeten. De winnaar kreeg een mooie prijs in de vorm van een sportshirt, beschikbaar gesteld door Sportpoint Gemert.
Het werd uiteindelijk een serieuze aangelegenheid waarbij het er soms fel aan toe ging. Uiteindelijk werd op veld 1 de finale gespeeld en op veld 2 werd bepaald welke ploeg het zwembad in zou moeten.
Het team onder leiding van Tjapko Teuben werd uiteindelijk de dikverdiende winnaar door alle drie de partijen in winst om te zetten. Het team onder leiding van Vincent Buijssen (geblesseerd) werd uiteindelijk laatste en restte de gang naar het ijskoude zwembad.
Zaterdagavond staat een gezamenlijke stapavond in Alicante op het programma.
Hasta Mañana