Cursus ‘Startend Pupillenkader’ bij vv Gemert

8 september 2016

Op sportpark Molenbroek houdt hoofd opleidingen Toine Ketelaars in het najaar de KNVB-cursus ‘Startend pupillenkader, opleiding tot Jeugdvoetbal-trainercoach (JVTC)’.

De cursus behelst vier avonden van 19.00 uur tot ongeveer 22.00 uur. Plaats van handeling is de kantine van vv Gemert. Kosten zijn voor rekening van de club.

De betreffende data: maandag 3 oktober, maandag 7 november, maandag 28 november en vrijdag(!) 9 december.

Behalve deze avonden zal er ongeveer 10 uur een extra investering gevraagd worden. Op elk van de vier avonden zit ook een stukje praktijk bij van ongeveer een uur.

Thema’s:
– Structuur van voetballen: hoe kijken we naar voetbal, hoe leren we voetballen?
– De drie werkgebieden van de trainer: wedstrijden/trainingen/begeleiding
– Wat zijn de kernkwaliteiten van een JVTC-er?

Na een succesvolle afsluiting ontvang je een certificaat van de KNVB. Opgeven kan vanaf nu, aantal deelnemers max. 12. Er zijn reeds aanmeldingen binnen,  graag uiterlijk donderdag 15 september opgeven bij Toine Ketelaars.