Accommodatie

De accommodatie van vv Gemert is het grootste onderdeel van het  grote sportpark Molenbroek, dat ook de thuishaven is van tennisvereniging GLTV, hockeyclub HC Gemert,  GHSV (Gemertse honk- en softbalvereniging), GAC (Gemertse Atletiekclub) en sportcentrum Molenbroek, dat bestaat uit twee sporthallen.

vv Gemert zetelt al sinds de jaren zeventig op dit sportpark, dat er door de inzet van talloze vrijwilligers altijd verzorgd en up-to-date uitziet. Er zijn zes volwaardige velden, waarvan de twee belangrijkste kunstgras hebben.

Bij de entree zijn vijf kleedlokalen in 2012 en 2013 volledig gerenoveerd. Inclusief de twee hoofdkleedlokalen onder de hoofdtribune beschikt vv Gemert over 17 kleedlokalen. Er is een fraaie kantine met aan de linkerzijde de bestuurskamer/businessclub.

Het adres van sportpark Molenbroek is Sportlaan 9 in Gemert.

Adres:
Sportpark Molenbroek