Bourgondisch Voetbal Toernooi

Beste sportvriend(inn)en,

Na een jaar van afwezigheid gaan we dit jaar weer vol voor de organisatie van het BVT 2024. De opzet zal iets anders zijn dan voorgaande jaren omdat we komende editie alleen maar inzetten op 7-tegen-7 wedstrijden. In het laatste weekend van juni 2024 wordt de zevende editie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi gehouden. Op deze pagina vind je alles over de inschrijving.

Met het Bourgondisch Voetbaltoernooi proberen we de mooiste sport te combineren met de leukste vrijetijdsbesteding: feest. Daarmee is het een heel gezellige afsluiter van het voetbalseizoen. In de voorgaande edities heeft het evenement op en rond het sportpark van vv Gemert zijn naam gevestigd. Recreantenteams uit alle uithoeken van het (buiten)-land kwamen naar Gemert om het voetbaljaar gezamenlijk af te sluiten, met voetbal en vooral héél véél gezelligheid.

Het toernooi staat open voor herenteams die uitkomen in de vierde, vijfde, zesde of zevende reserveklasse KNVB. Er wordt 7-tegen-7 gespeeld op een half wedstrijdveld. Damesteams kunnen zich inschrijven als ze uitkomen in de tweede, derde, vierde, vijfde of zesde klasse KNVB. Het is een seniorenweekend en het gehele weekend is dan ook 18+.

Voor zowel heren als dames moet de olympische gedachte bovenaan staan; meedoen is belangrijker dan winnen. Elke vereniging heeft wel van die elftallen. Met spelers die niet altijd gaan voor de punten, maar wel voor het plezier. En die houden van een natje en een droogje op z’n tijd. Naar dit soort Bourgondisch ingestelde teams zijn wij op zoek.

Waarom meedoen aan dit fantastische toernooi? Voor de prijs van € 90,- per persoon kunt u genieten van:

• Groot Bourgondisch recreanten voetbaltoernooi op zaterdag en zondag
  • Twee overnachtingen in tentenkamp op sportpark met douchegelegenheid (ieder team krijgt eigen tent ter beschikking, wel zelf luchtbed/slaapzak e.d. meenemen).
  • Twee keer een uitgebreid ‘Gimmerts’ ontbijtbuffet plus één keer (zaterdag) een groots warm buffet.
  • Twee consumptiebonnen per persoon.
  • Op vrijdag- en zaterdagavond toegang tot de feestavonden in de grote tent. Over het programma horen jullie snel meer. Sneakpreview: vrijdagavond de traditionele BIERCANTUS!

In de aanstaande editie willen we het entertainmentniveau opkrikken en ook de daghoreca. We gaan een extra foodtruck uitnodigen om de variatie in eetgelegenheden te verhogen.

Definitief inschrijven?

Vul het bijgevoegde inschrijfformulier in en stuur het naar de organisatie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi: bvt@vvgemert.nl.

Maximaal kunnen er 42 heren- en 21 damesteams inschrijven, dus geef je op tijd op, want vol is vol! Deelnemers van de afgelopen editie krijgen voorrang bij de inschrijving.

We vragen de contactpersoon om het inschrijfgeld voor het gehele team te voldoen. Na ontvangst van het inschrijfformulier wordt een betaalverzoek verstrekt van het aantal personen x € 90,- + 1x €90,- borg. De contactpersoon blijft wel verantwoordelijk voor betaling van het totaalbedrag en geldt als aanspreekpunt voor de organisatie. Indien u zich als een correcte toernooigast opstelt, zal de borg achteraf worden teruggestort.

De inschrijving is pas definitief zodra het inschrijfformulier is ontvangen en het totaal aan inschrijfgeld is voldaan. Mocht betaling niet op tijd hebben plaatsgevonden, dan houden wij ons het recht voor om het eerstvolgende betalende team in te schrijven.
Omdat wij in het verleden geconfronteerd zijn met uitvallende teams vanwege te weinig spelers/speelsters stellen wij een minimaal aantal deelnemers per team in. Voor alle teams geldt een minimum van 10 personen per team.

Natuurlijk zijn dat weekend ook partners, supporters en andere belangstellenden van harte welkom. Tegen betaling van eveneens € 90,- per persoon zijn ook zij volledig deelgenoot van het spektakel, dus we hanteren geen maximum aantal personen per inschrijvend team.

Als u later met meer personen wilt komen dan u op het inschrijfformulier heeft aangegeven, is dat geen probleem. Voor hetzelfde bedrag per persoon draaien ook zij volledig in het programma mee. Laat ons dat dan wel even van tevoren weten zodat met het een en ander rekening kan worden gehouden. Extra deelnemers kunnen worden doorgegeven tot de aankomst van het team op vrijdagmiddag 28 juni 2024.

Heeft u vragen, opmerkingen, informatie, en/of tips dan kunt u contact opnemen via het e-mailadres bvt@vvgemert.nl.

Inschrijfformulier

Graag tot eind juni 2024!

*Algemene voorwaarden Bourgondisch Voetbal Toernooi

Adres: